Педагогикалық қызметкерлер және оқытудың тиімділігі

“Педагогикалық қызметкерлер және оқытудың тиімділігі”

 

«Түркістан көпсалалы-техникалық» МКҚК оқытушылары студенттерге қолжетімді білім беру қызметінің басты ресурстарының бірі болып табылады. Колледждің жұмысқа қабылдау кезінде нақты, ашық және әділ талаптарды, жұмыспен қамту шарттарын және олардың біліктілігін арттыруды белгілейтін кадрлық саясаты бар.  Колледждің кадрлық саясатының негізгі міндеттері: кадрлық құрамды тұрақтандыру; педагогикалық және өзге де қызметкерлердің еңбегін ынталандырудың тиімді жүйесін құру; колледжде ұйымдастыру тәртібін құру және қолдау, лауазымдық міндеттерін орындауға қызметкерлердің жауапкершілігін, орындаушылығын арттыру, еңбек тәртібін нығайту; қызметкерлерді оқыту жүйесін жетілдіру және біліктілігін арттыру; колледждің іскерлік корпоративтік мәдениетін қалыптастыру.

Сапа саласындағы саясат колледждің барлық қызметкерлеріне көрнекі үгіт әдістерімен, педагогикалық кеңес отырысы барысында барлық деңгейдегі түсіндірмелермен, қызметкерлердің жалпы жиналысын өткізу және жұмысқа қабылдау кезінде жеткізіледі.

Колледждің білім беру қызметін лицензиялауға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес инженерлік-педагогикалық қызметкерлері бар. Кадрлық әлеуетті талдау педагогикалық қызметкерлердің сапалық құрамы жеткілікті жоғары және талаптарға сай екендігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.

Қазіргі уақытта колледжде оқытушылық қызметті 75 штаттық оқытушы жүргізеді,бұл 100% құрайды. Жоғары білімді 75 оқытушы (100%). Жоғары және бірінші біліктілік санаты бар штаттағы оқытушылар – 28 (40%). 4 оқытушы білім беру ісінің үздігі ,7 оқытушы магистр, 1 оқытушы «Педагогика майталманы-2020» дәрежесіне ие. Колледждің штаттағы оқытушыларының жалпы оқытушылар құрамының үлесі белгіленген нормаларға сәйкес келеді.

4.1 кесте

Оқу жылы Барлығы Штат Барлығы жоға ры білім ді Орта-техникалық білімі бар барлығы Жоғары Бірінші Екінші Магистрлер Ғылыми дәрежесі
2015-2016 61 61 61 4 3 15
2016-2017 65 65 65 3 4 5
2017-2018 65 65 65 9 3 2
2018-2019 69 69 69 1 1
2019-2020 75 75 75 1 9 7

 

 

Конец формыКолледж басшылығы адам факторына,алқалылық, айқындылық, жариялылық қағидаттарына, ұжымды толық ақпараттандыруға бағыттай отырып, әлеуметтік- психологиялық, экономикалық әдістерді ұстануды қалайды, сондай-ақ қызметкерлермен қарым-қатынаста мейірімділігімен, сыпайылығымен, әдептілігімен ерекшеленеді.

Барлық рәсімдер, жұмысқа қабылдау немесе жұмыстан шығару, қызмет бойынша жоғарылату, көтермелеу процедураларын қоса алғанда, Қазақстан Республикасының заңнамасына және колледждің ішкі нормативтік құжаттарына сәйкес жүзеге асырылады.Колледж әкімшілігі қызметкерді жұмысқа қабылдау кезінде оны еңбек жағдайларымен, құқықтарымен және міндеттерімен, лауазымдық нұсқаулықпен ішкі тәртіп ережелерімен және Ұжымдық шарттың шарттарымен, өндірістік санитария, еңбек гигиенасы, өртке қарсы және қауіпсіздік ережелерімен және еңбекті қорғау жөніндегі басқа да ережелермен таныстырады.

Колледж қызметкерлері, соның ішінде инжинерлік- педагогикалық қызметкерлер өздерінің қызметтік міндеттерімен, ішкі тәртіп ережелерімен және еңбек шартымен танысты. Колледждің барлық қызметкерлеріне кадрларды есепке алу бойынша жеке іс парағы, білімі туралы дипломның көшірмесі, жұмысқа қабылдау туралы өтініш пен бұйрықтан үзінді, еңбек шартының бір данасы,еңбек кітапшасы бар жеке істер жүргізіледі. Еңбек кітапшаларындағы жазбалар Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексімен сәйкес жүргізіліп отырады..

Қызметкерлердің жеке істері сейфте сақталады. Қызметкерлер келіп түскен немесе жұмыстан босатылған кезде еңбек кітапшаларының және олардың қосымша парақтарының қозғалысын есепке алу кітабы толтырылады. Ұжымдағы қолайлы психологиялық климат алқалы түрде шешім қабылдауға, қызметкердің жеке басын оның кәсіби қасиеттері бойынша бағалауға мүмкіндік береді, көтермелеу және кемсіту жүйесінің ашықтығын қамтамасыз етеді. Колледждегі қақтығыстардың алдын алу негізінде әріптестердің бір-біріне құрметпен қарау, еңбекке адал қарау, Кәсіби құзыреттілік, шығармашылық ынтымақтастық жатыр.  Қызметкерлердің әлеуетін жандандыру, ішкі уәждемені қалыптастыру: жұмыс бойынша сыйақы беру, алғыс жариялау, Құрмет грамотасымен марапаттау жүйесі арқылы жүзеге асырылады. Егер қандай да бір мәселелер туындаған қызметкері жүгіне алады өкіліне ұжымдық келісім-шарт.

Колледж басшылығы әртүрлі басқару әдістерінің көмегімен ықтимал қақтығыстардың алдын алуға ұмтылады. Колледждегі қақтығыстарды шешудің ең көп қолданылатын әдісі барлық құрылымдық бөлімшелер мен әкімшілік басшылары арқылы жұмысқа қойылатын талаптарды түсіндіру болып табылады. Қызметкерлер арасында туындаған даулы жағдайлар немесе колледж қызметкерлерінің еңбек тәртібін бұзуы әкімшілік кеңесінде, жиналыстарда қаралады…

Колледж директоры және басшылық өкілдері қызметкерлерге ақпаратты: бұйрықтар, өкімдер шығару; кеңестер өткізу; отырыстар өткізу арқылы жеткізеді. Персонал ақпаратты басшылыққа: бөлімшеде жауапты адамды не бөлімше басшысын хабардар ету; жеке мәселелер бойынша қабылдау күндері ұйым басшысының жеке келуі арқылы жеткізеді.

Қызметкерлер мен бөлімшелер басшылары арасында ақпарат алмасу лауазымдық міндеттерін орындау кезінде жүргізіледі., Еңбек тәртібін бұзғаны үшін, яғни, орындамау немесе қызметкердің кінәсінен оған жүктелген еңбек міндеттерін әкімшілігі құқығындағы қолдануға мынадай тәртіптік жазалар:ескерту;сөгіс;қатаң сөгіс; еңбек шартын бұзу-бабының 1,2-64 Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексі.

Тәртіптік жаза салынады белгіленген мерзімдер шегінде, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексімен. Колледжде қызметкерлерді көтермелеу жүйесі жұмыс істейді. Көтермелеу бұйрықта колледж бойынша жеткізіледі. Ерекше еңбек сіңірген еңбегі үшін қызметкерлер жоғары тұрған органдарға көтермелеуге, ордендермен, медальдармен, Құрмет грамоталарымен, төсбелгілермен марапаттауға, құрметті атақтар беруге және т.б. ұсынылады. Білімі мен тәжірибесі бойынша басшы қызметкерлер атқаратын лауазымына сәйкес келеді. Колледжде білікті ұжым қалыптасты , оның әлеуеті МЖББС талаптарына сәйкес барлық мамандықтар бойынша мамандар даярлауды қамтамасыз етуге қабілетті. Педагогикалық қызметкерлердің сапалық құрамын талдау педагогтардың кәсіби өсуін көрсетеді.

Әдістемелік жұмыстың бір бағыты оқытушылардың біліктілігін арттырудың тиімді жүйесін ұйымдастыру болып табылады.

Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру бойынша мақсатты, жүйелі жұмыстар жүргізілуде. Колледж оқытушылары мен әкімшілігі жыл сайын облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі курстарда оқиды.

4.2 кесте

Кесте. Біліктілікті арттыру және тағылымдама

Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау-әдістемелік жұмыстың маңызды бөлігі.                                                                                                                                   Біліктілік санатына аттестаттау педагогтың өзін – өзі жетілдіруіне ықпал етеді, оның кәсіби-педагогикалық деңгейіндегі маңызды шет ел болып табылады. Педагог қызметкерлерді аттестаттау мерзімділігі сақталады, аттестаттау комиссиясы отырыстарының хаттамалары жүргізіледі, санаттар беру туралы бұйрықтар шығарылады, санат берілгенін растайтын куәліктер беріледі.

Педагогикалық қызметкерлердің сапалық құрамын талдау педагогтардың кәсіби өсуін көрсетеді.

4.3 кесте

Оқу жылы Барлығы Жоғары санатқа Бірінші санатқа Екінші санатқа
2015-2016 22 4 3 15
2016-2017 12 3 4 5
2017-2018 14 9 3 2
2018-2019 2 1 1
2019-2020 1 9
Барлығы 60 17 12 31

Есептік кезеңде аттестатталатын оқытушылар мен өндірістік оқыту шеберлерінің қызметіне бақылау жүргізілді, аттестаттау материалдарын дайындау барысында консультациялық және әдістемелік көмек көрсетілді. Аттестаттаудан өту үшін құжаттарды дайындауға бақылау жүргізілді, аттестаттау парақтарын және сараптау комиссиясының хаттамаларын ресімдеу бойынша жұмыстар жүргізілді.

Сабақтарда Педагогика және психология, оқыту әдістемесі, жұмыс бағдарламаларын құру, пәнаралық байланыстар, оқытушылардың әдістемелік жұмысы, студенттердің танымдық қызметін жандандыру формалары, білім беру үдерісінде Ақпараттық-коммуникативтік технологиялар қолдану мәселелері қарастырылады. Ашық сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларға қатысу ұйымдастырылады.

Әдіскер, ӘБ төрағалары, тәлімгерлер мен тәжірибелі оқытушылар топтық, жеке кеңестер өткізді, жаңа бастаған оқытушылардың сабақтарына қатысып, сабақтың ұйымдастырылуына, тақырыптың жоспарлау құжаттары мен оқу журналына сәйкес келуіне, сабақ жоспары бар болуына, сабақтың мазмұны мен барысына, ТСО мен бағдарламалау элементтерін қолдануға, пәнаралық байланыстарға, жаңа оқу материалын зерделеу, білімді бақылау формалары мен әдістеріне назар аударды, осының барлығы сабақты талдау материалдарын, сабаққа қатысуды есепке алу парақтарын дәлелдейді.  Жас оқытушыларға жұмыс сабақтарын құрастыру,сабақ жоспары, Студенттердің өзіндік жұмысы, сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру, ОӘК құру, сабақтардың әдістемелік әзірлемелері бойынша әдістемелік ұсыныстар берілді. Тәлімгерлер жас оқытушылармен жеке жұмыс істеді, оларды өз сабақтарына шақыып отырады.

Оқу және өндірістік үдеріске жаңа білім беру технологияларын енгізу бойынша ұжымның жұмысы әдістемелік бірлестіктердің жұмысында, өндірістік оқытудың теориялық сабақтарының мазмұнында, оқытушылардың, өндірістік оқыту шеберлерінің, ӘБ төрағаларының шығармашылық есептерінде көрсетілген.

Теориялық және өндірістік оқытудың барлық ашық сабақтары жаңа білім беру технологияларын қолдану арқылы өткізіледі. Бес жылдағы ашық сабақтардың жалпы саны 249 сабақты құрайды.

4.4 кесте

Оқу жылы ашық сабақтар саны облыс деңгейіне ашық сабақтар саны колледж деңгейіне ашық іс-шаралар саны облыс деңгейіне ашық іс-шаралар саны аймақтық республика деңгейіне арналған ашық іс-шаралар саны
2015-2016 38 2 2 2 1
2016-2017 41 1 6 2
2017-2018 53 3 7 3
2018-2019 56 6 12 4
2019-2020 61 7 12 7
Барлығыы 249 19 39 18 1

 

 

Ашық сабақтар дұрыс әдістемелік құрылым, шығармашылық көзқарас, АКТ қолдану, сараланған және жеке тұлғаға бағытталған оқыту принциптерін іске асыру, педагогтар мен студенттердің жемісті ынтымақтастығы, қолайлы психологиялық климат. Студенттер сабақ барысында белсенді жұмыс істейді: презентацияларды қорғайды, видеосюжеттерді талқылайды, оқытушылардың тапсырмаларын орындайды, тапсырмаларды шешеді, озық тапсырмалар бойынша баяндамалар жасайды. Ашық сабақтар ақпараттық толы, үлкен танымдық және тәрбиелік мәні бар, оқытушылардың жеке парақтарындағы сабақтарға қатысу парақтары бар.

Оқу үрдісінде жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы мен ақпараттық технологияларды қолдану басым, ол білім алушының барлық жеке қасиеттеріне қарқынды әсер ете отырып, оқу процесінің шеңберін едәуір кеңейтуге мүмкіндік береді. Білім беруді ақпараттандыру білім алушылардың білімін мультимедиа, білімді бағдарламалық бақылау, бейне – бағдарламалар, электрондық оқыту бағдарламаларын қолдану есебінен арттырады.

Білім алушылардың білімін бақылау үшін тесттері бар электрондық бағдарламалар қолданылады. Білім алушылар сабақтан тыс уақытта қажетті электрондық бағдарламамен өз бетінше айналысуға мүмкіндігі бар, бұл тестілік бақылау процесін жеңілдетеді. Сыныптан тыс жұмыстар, пәндер бойынша рефераттар, баяндамалар әзірлеу кезінде білім алушылар колледжде интернетті пайдаланады.

Әдістемелік жұмыстың нәтижелері бірлестік комиссия отырыстарында, ғылыми-практикалық конференцияларда, педагогикалық оқуларда, педагогтардың ғылыми – зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда және студенттердің ғылыми – практикалық конференцияларға, олимпиадаларға, техникалық және сәндік – қолданбалы шығармашылық көрмелерге қатысуына дайындауда баяндамалар мен баяндамаларда көрініс табады.

Жыл сайын оқытушылар мен білім алушылардың ғылыми – әдістемелік және зерттеу қызметіне, конкурстарға, педагогикалық шеберлікке, семинарларға, конференцияларға, Педагогикалық оқуларға қатысу динамикасын есепке алу бойынша жұмыстар жүргізіледі.

Колледжде пәндік олимпиадаларды, студенттік жұмыстар конкурстарын өткізуге, конференцияларда сөз сөйлеуге, шығармашылықты дамытуға бағытталған сыныптан тыс іс-шараларда өзінің шығармашылық әзірлемелерін ұсынуға үлкен көңіл бөлінеді.

Студенттерді ғылыми қызметке тарту. Бес жыл ішінде облыстың 18 іс-шарасына қатысты, облыс деңгейіне ашық сабақтар арқылы 19 оқытушы өз тәжірибесін жинақтады, соңғы жылдары колледжде жыл сайын 9-дан 12-ге дейін ашық іс-шаралар өткізу жандандырылды. (оқытушылар Төребергенова Г.  Ахмедов Р. Еркімбекова М. Сыдықова М. Мынбаев Б. Жумадилова Э. Салтаев А. Исатай Е. осылайша,оқытушылар мен студенттердің әр түрлі деңгейдегі іс-шараларға қатысу талдауы өсу динамикасын көрсетеді, сонымен қатар білім беру жобалары сияқты іс-шаралардың жаңа формалары да пайда болады. Колледж оқытушылары студенттердің зерттеу жұмысының дағдылары мен біліктерін қалыптастыру бойынша үлкен жұмыс жүргізеді. Даярлау сапасы артты қатысушылардың олимпиадалар, конференциялар, конкурстар, студенттер арасында да, жүлдегерлер  4 студенттердің«WorldSkills – 2018   облыстық чемпионатында 1 студент WorldSkills Turkestan-2019.  3  студент ( Шевченко Ира, Анохина Д, Тұрсынбаев Руслан, Исламов Хусан) 2 орын, 2 студент 3орын 2 студент    Облыстық чемпионатта WorldSkills жүлдегерлерді дайындаған А. Асылбекова, З. Маханбетжанова, Б.Айтмурзаева, Б.Кемешев, А. Жапашов Р.Ахмедов, А. Хайранов. Оқу – әдістемелік қызметтің жалпыланған тәжірибесінің көрінісі жұмыста және колледждің басқа да оқытушыларымен қолданылатын мақалалар мен әдістемелік әзірлемелерді жариялау болып табылады. Оқытушылардың жарияланымдар туралы куәліктері бар. Бес жыл ішінде оқытушылар газеттердегі журналдарда 75 жарияланым,мақалаларға ие болды. Әдістемелік жұмыстың бір түрі педагогтың өз кәсіби және педагогикалық шеберлігін арттыру бойынша жұмысы болып табылады.

 

 

4.5 кесте

Оқу жылдары Әдісі. Ұсынымдар мен құралдар БАҚ жарияланымдары Электронды құралдар
2015-2016 16 9 4
2016-2017 12 6 3
2017-2018 25 6 4
2018-2019 22 4 2
Барлығы 75 25 13

 

 

Бос лауазым болған жағдайда, конкурс өткізу туралы хабарландыру қаланың жұмыспен қамту бөлімінде, колледж сайтында және газетте құжаттарды қабылдау аяқталған күнге дейін кемінде екі апта бұрын орналастырылады. Конкурс өткізу туралы хабарландыру мынадай мәліметтерді қамтиды:

  1. Бос лауазымның атауы

2.Орналасқан жері, пошталық мекен-жайы, телефоны көрсетілген мемлекеттік кәсіпорынның атауы

  1. Құжаттарды қабылдаудың аяқталу күні мен уақыты
  2. Конкурс өткізу туралы үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес анықталатын конкурсқа қатысушыға қойылатын негізгі талаптар.

5.Жұмыс істеп тұрған қызметкерлер конкурсқа қатысуға жіберіледі.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлғалар кәсіпорын басшысының атына өтініш береді. Өтінішке конкурс өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген құжаттар және кәсіби деңгейдегі Қосымша ақпарат қоса беріледі. Конкурс келесі кезеңдерден тұрады:

  1. Бос лауазымдарға орналасуға үміткерлердің өтінімдерін қарау.
  2. Кандидаттармен әңгімелесу өткізу.
  3. Байқау қорытындысын шығару.


4-стандарт. “Педагогикалық қызметкерлер және оқытудың тиімділігі” бойынша

SWOT-талдау

Күшті жақтары Әлсіз жақтары
1.Колледж педагогтарының кәсіби кадрлық құрамы 100%.

2.Пәндер бойынша оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу.

3.Біліктілікті арттыру жүйесі, оның ішінде жақын және алыс шетелдерде.

4.Кәсіпорындардағы тағылымдама.

5.Оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеуде АКТ пайдаланудың жоғары деңгейі.

6.Жоғары оқу орындарын бітіргеннен кейін колледж түлектерін оқытушылар, өндірістік оқыту шеберлері ретінде, аттестациялық-емтихан комиссиясының төрағасы және мүшелері ретінде жұмысқа тарту.

7.Екінші жоғары білім, магистр дәрежесін алу үшін инженерлік-педагогикалық қызметкерлерді ынталандыру.

1.Ағылшын тілін меңгерген ИПҚ төмен %.

2.Арнайы пәндер бойынша оқу құралдарының аздығы;

3.Білім алушылардың ағылшын тілін меңгеруінің әлсіздігі.

Мүмкіндіктер Қауіптер
1.  Инженерлік-педагогикалық қызметкерлерді моральдық және материалдық ынталандыру.

2.  Кәсіпорындардың инженерлік-педагогикалық қызметкерлерін оқытуға тарту.

3.  Арнайы пәндерді ағылшын тілінде оқыту.

4.  Ынтымақтастық аясын кеңейту.

5.Шет елдерде тәжірибеден өту, тәжірибе алмасу тағылымдамасынан өту;

 

Всего комментариев: 0