Даму стратегиясы және мақсаттары, миссиясы

«Даму стратегиясы және мақсаттары, миссиясы»

Колледждің жоспарлау кезеңіндегі негізгі міндеті –тез өзгеретін  әлеуметтік –экономикалық жағдайда кәсіби мансабын бейімдейтін және құра алатын жаңа буынның жоғары білікті мамандарын даярлау. Сонымен қатар мамандарды даярлаудың  негізгі сапасы жоғары кәсібилік, түлектердің бәсекеге қабілеттілігі және олардың еңбек нарығында өзектілігі болуы керек.

Колледждің білім беру инновациялық әлеуеті бар, оны тиімді пайдалануға және сол арқылы Түркістан облысы мен Қазақстан Республикасының қоғамын, ғылымын, мәдениетін, әлеуметтік саласын және инновацилық экономикасын дамытуға айтарлықтай үлес қосуға мүмкіндік береді.

Стратегияның негізгі базалық векторлары:

-Жоғары білікті инженерлік-педагогикалық кадрларды, жаңа ақпараттық және педагогикалық технологияларды қалыптастыру. Колледждер  қызметкерлерінің біліктілігін арттырып,  модернизация жүйесін жетілдіру.

-Халықаралық стандарттарға сәйкес колледждің  барлық саласында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды игерту, дамыту, енгізу ,:

-Материалдық база мен ақпараттық құрылымның дамуы,

– Колледждің білім беру қызметін модернизациялау  және тәрбие саласын жүйелі жетілдіру.

Колледж  2019 оқу жылында колледжді дамытудың 2019-2024 жылдарға арналған стратегиялық жоспарын қарап, жүзеге асырады, онда колледждің миссиясы , мақсаттары мен міндеттері, білім беру саласындағы мемлекеттік саясатқа сәйкес оны модернизациялаудың негізгі жолдары көрсетілген.

Колледж қазіргі  таңда 6 (алты) кәсіптік мамандық бойынша мамандар даярлауда. Колледжді 60 жыл ішінде 25000-нан астам маман бітірді.

КОЛЛЕДЖ МИССИЯСЫ: ӘЛЕМДІК ДЕҢГЕЙДЕГІ ЖАҺАНДАНУ ҮДЕРІСТЕРІНЕ САЙ,ЖАҢА ФОРМАТТАҒЫ КӨШБАСШЫ  БОЛУҒА ЛАЙЫҚТЫ, ОЙЫ, СӨЗІ, ІСІ  БІР, БӘСЕКЕГЕ ҚАБЫЛЕТТІ КӘСІБИ МАМАНДАР ДАЯРЛАУ.

ПАЙЫМДАУЫ: Жаһандық білім беру кеңістігіне біріктірілген, инновациялық типтегі оқу орны ретінде жеке тұлғаның және қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын рухани үздіксіз білім берудің ұлттық үлгісін қалыптастыру.

       Колледж келесі бағыттар бойынша дайын екендігін мәлімдейді:

  • қолдау көрсететін білім беру мен оқыту үшін қолайлы ортаны қамтамасыз ететін белсенді ұйымдастырушылық мәдениетті дамыту.
  • ТжКБ негіздерінен бастап, дәрежесі бар курстарды қоса алғанда, кәсіби және техникалық білімді дамуға ерекше назар аударатын бірқатар мүмкіндіктерді ұсынады.
  • жеке тұлғаны даярлау үшін, жауапкершілікті өз мойнына алып, білім, білік, көзқарастары мен  құндылықтарын дамыту арқылы өз мүмкіндіктері мен ұмтылыстарын толық іске асыру үшін көмектесу.
  • колледж қызмет ететін қоғамның экономикалық, мәдени және әлеуметтік дамуына, сондай-ақ ұлттық және халықаралық колледж қызметінің контекстіне маңызды үлес қосу.

 «Түркістан көпсалалы техникалық колледжі» МКҚК 2019-2024 жылдарға арналған стратегиялық даму жоспарында  көрсетілетін қызметтерінің сапасын жоғарылатуға бағытталған, негізгі мақсаттары мен қызметтері белгіленген құжат.

 Іске асырылатын болашақ стратегиялық мақсаттар мен міндеттер:

  • оқу орны мен оқытушылық құрамның еркін, демократиялық және тәуелсіз мәртебесін қолдау.
  • аймақтағы мектеп түлектерінің ерекшеліктерін ескере отырып, жеке кәсіптік мүдделік  қажеттіліктерін қанағаттандыру.
  • белсенді және шығармашылық кәсіби қызметке қабілетті мамандардың жаңа буынын қалыптастыру.
  • қоғамда колледж білімінің беделінің атмосферасын құру және білікті маман шығару.
  • ішкі еңбек нарығында жас мамандардың бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында оқу және білім беру процестерінің біртұтастығына байланысты оқыту сапасын арттыру.
  • оқу сапасын жақсарту үшін тәжірибе алмасу және озық технологиялар мен халықаралық бағытқа тарту.

    Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы «26» қарашадағы № 646  бұйрығымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік білімі бар кадрларды даярлауды,қысқа мерзімді кәсіптік  оқытуды, «Мәңгілік ел жастары- индустрияға » («Серпін») жобасы  бойынша кадрларды даярлауды, «100/200» қағидаты бойынша «Жас маман» жобасы шеңберінде еңбек нарығында сұранысқа ие білікті кадрларды  даярлау 100 аса талап етілетін және жаңа кәсіптер(мамандықтар) даярлауды көздейтін «100/200» қағидаты бойынша техникалық және кәсіптік,орта білімнен кейінгі білім берудің 180 ұйымдарында және 20 жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында жүзеге асырылатын жобаға екі мамандық: «Фермер шаруашылығы» мен «Нан пісіру, макарон және кондитерлік өндірісі» мамандықтары бойынша аймақтық, облыстық құзыреттілік орталығын қалыптастыру.

  • облыстық , аймақтық және республикалық «WorldSkills» чемпионаттарында жүлделі орындарды иелену;

Қазіргі жағдайлар, мәселелер, жетістіктер.

Қарқынды үдеу, экономиканың күрт дамуы, қолайлы бизнес-климат құру, кластерлік бастаманы жүзеге асыру, жоғары технологиялық жобаларды енгізу, түлектердің еңбек нарығындағы  бәсекеге қабілеттілігі және жұмыс орнында тез бейімделуі мақсатында өндірістік оқытуды дамыту.

Колледж Қазақстан Республикасы Yкiметiнiң 2016 жылғы 29 желтоқсандағы                       № 919 қаулысымен бекітілген Нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017 – 2021 жылдарға арналған бағдарламасының аясында және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 13 қарашадағы №746 қаулысымен бекітілген «Нәтижелі жұмыспен қамту және жаппай кәсіпкерлікті дамытудың 2017-2021 жылдарға арналған «Еңбек» мемлекеттік бағдарламасының 5.1.1 тармағы 2-ші тармақшасына сәйкес, Техникалық және кәсіптік білімі бар кадрларды даярлау бойынша: 2017-2018 оқу жылдарында-145 студент, 2018-2019 оқу жылдарында-186 студент, 2019-2020 оқу жылдарында-84 студент қабылданып, қазіргі таңда білім алуда.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы «26» қарашадағы № 646  бұйрығымен бекітілген «Техникалық және кәсіптік білімі бар кадрларды даярлауды,қысқа мерзімді кәсіптік  оқытуды, «Мәңгілік ел жастары- индустрияға » («Серпін») жобасы  бойынша кадрларды даярлауды, «100/200» қағидаты бойынша «Жас маман» жобасы шеңберінде еңбек нарығында сұранысқа ие білікті кадрлар даярлауды,сондай-ақ  колледждер мен ЖОО-ларда кәсіпкеркерлік негіздеріне  оқытуды ұйымдастыру және   қаржыландыру қағидаларына» сәйкес «Жас маман» жобасын іске асыру  жарияланған. Жоба  мақсаты  100 аса талап етілетін және жаңа кәсіптер(мамандықтар) даярлауды көздейтін «100/200» қағидаты бойынша техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің 180 ұйымдарында және 20 жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында жүзеге асырылатын жобаға «Түркістан  көпсалалы – техникалық колледжі »  екі мамандық бойынша, яғни «Фермер шаруашылығы» мен «Нан пісіру, макарон және кондитерлік өндірісі» мамандықтары бойынша мемлекеттік  жобаға енген. Қазіргі таңда осы екі мамандыққа сай мемлекет тарапынан заманауи құрал-жабдықтарға тапсырыс өткізіліп, сәуір айларында колледж базасына орналастыру мен қосу жұмыстары атқарылады. «Жас маман» жобасы аясында   2020 жылдың 22.01 мен 26.01 аралығында колледж директоры Б.Жанәбіл мен оқу-өндірістік ісі жөніндегі орынбасары Е.Сарыпбеков Финляндия мемлекетіне «Финляндия тәжірибесі-білімді дамытудағы инновация,білім берудің заманауи әдістері мен технологиялары» тақырыбында өткен Халықаралық семинар оқуына барып, сол мемлекетте орналасқан оқу орындары ОМNІА, СAREERІА, Hеlsіnkі сынды колледждердің базаларымен танысып, ондағы оқытылатын мамандықтарға сай жабдықталған шеберханалар мен зертханалардың жұмыс тәсілдерін зерттеп, зерделеп келіп, «КАМАДА» Халықаралық іскерлік әріптестік орталығының  сертификаттарын алды. Алдағы уақытта «Жас маман» жобасы аясында   колледж басшылығы, арнайы пән оқытушылары және өндірістік оқыту шеберлері біліктіліктерін шет мемлекеттерде арттыру, оқыту жоспарлануда. Колледж түлектеріне практикалық  негіздері талап етіліп қана қоймайды, сонымен қатар жұмысқа орналасу үшін кәсіпорындар мен өндіріс мекемелерін таңдау мүмкіндігі бар, өйткені еңбек нарығындағы сұраныс колледж мамандарын даярлау қабілеттілігінен асып түседі, ал аймақтағы ауыл шаруашылық  және түрлі сала өндірістері мен өндірістік мекемелерінің басшылары білікті ауышаруашылық және түрлі сала  кадрларымен жұмыс жасайтындығын көрсетеді. Алайда аймақтағы ауыл шаруашылығы ұйымдарының және түрлі сала мамандарының, білікті жұмысшыларға деген қажеттіліктеріне талап олардың жетіспеушілігін көрсетеді.

Бүгінгі таңда облыс және аудандағы бірнеше жүздеген ірі өндіріс мекемелері, өндірістік кооперативтер мен кәсіпорындар жұмыс істейді (жеке кәсіпкерлерді қоспағанда) олардың негізгі қызметі мерзімді пісіп, уақтылы өңделіп немесе сатылатын ауыл шаруашылық өнімдерін өндіретін   шағын ЖШС–тер мен тапсырыс негізінде қызметін жандандыратын кәсіпорындар болып табылады.

Колледждің бірінші кезектегі тапсырмасы:  нарықтық экономика талаптарына жауап беретін жұмысшыларды кәсіби даярлаудың оңтайлы моделін анықтауға жаңа тәсілдер жүйесін ұсыну; алдыңғы қатарлы білім беруге көшуді ескере отырып, оқыту мазмұнының құрылымын өзгерту  және жұмысшы мамандардың жеке және кәсіби қасиеттерінолардың ұтқырлығын дамытуды қамтамасыз ету.  Колледжге өндірістік оқытудың   жаңа озық технологияларын игеруге және мамандарды даярлау деңгейін еңбек нарығында сұранысқа  сәйкес деңгейге көтеруге жедел қажеттілік туындады және мұның бәрі колледж жоспарының стратегиялық даму мақсаттарында көрініс тапты. дәнекерлеу

Осыған байланысты колледж басшылығы келесі категориялар бойынша WorldSkills аймақтық және аймақаралық чемпионаттарын өткізу және қатысушыларды оқыту үшін колледж базасында жұмыс орындарын құру бойынша бірқатар іс-шараларды өткізді:  дәнекерлеу жұмыстары; аспаздық және кондитерлік машықтары мен нан пісіру жұмыстары; тігін мен киімдерді үлгілеу жұмысы; заманауи автокөліктерге қызмет көрсету жұмыстары; заманауи тракторшылардың жұмыстары; заманауи ЭЕМ операторларының жұмыстары.

Алайда, колледждің дамуын тежейтін негізгі мәселелерге назар аудару керек:

  • еңбек нарығының қажеттіліктері мен жұмыс берушілердің қажеттіліктерін болжау және бақылау тетіктерінің жетілмегендігі, осыған байланысты түлектерді жұмысқа орналастыруды проблемалар бар.
  • білім беру ұйымдарына қаржылық көмек көрсету үшін кәсіпкерлік субъектілерді үшін ынталандырудың жеткіліксіздігі.
  • аймақтағы әлеуметтік серіктестіктің даму деңгейінің жеткіліксіздігі  (колледж үнемі жаңа серіктестер іздеуде).

Мемлекттік тілде оқу-әдістемелік  құралдармен жаңа буын әдебиеттері жеткіліксіз қамтамасыз етілетінін атап өткен жөн.

Колледжді  дамытудың маңызды  ресурстары:

  • Төлеби ауданы мен Түркістан облысының өндірістік салаларының дамуына  байланысты ТжКБ мамандарына  қажеттіліктің артуы;
  • Түлектер үшін әлеуметтік тапсырыс;
  • Колледждің инженерлік-оқытушылық құрамының болашақ әлеуетін дамыту;
  • Төлеби ауданының мектептерімен және Түркістан облысының білім беру орындарымен тығыз қарым-қатынастық байланыс орнату;
  • Түркістан облысының ТжКБ оқу дәрістері мен мәдениетін дамыту;
  • Аймақ аралық жүйелі кәсіптік бағдар беру.

Колледждің  стратегиялық  мақсаттары мен міндеттерін жүзеге  асыруда оқу  процесін оңтайландырудың келесі негізгі бағыттарын  шешу арқылы  тікелей жүзеге  асырады:

  • еңбек нарығының  және халықаралық  стандарттардың  талаптарына сәйкес келетін білім беру бағдарламаларын  енгізу.
  • оқытудың белсенді, интерактивті технологиларын қолдану
    -инженерлік-оқытушылық құрамның біліктілігін арттыру.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 27 қыркүйектегі «Техникалық және кәсіптік білімі бар кадрларды даярлауды, қысқа мерзімді кәсіптік оқытуды, «Мәңгілік ел жастары-индустрияға!» («Серпін») жобасы бойынша кадрларды даярлауды, еңбек ресурстарын және қысқартылатын жұмыскерлерді қайта даярлауды ұйымдастыру және қаржыландыру «100/200» қағидаты бойынша «Жас маман» жобасы шеңберінде еңбек нарығында сұранысқа ие білікті кадрлар даярлау 100 аса талап етілетін және жаңа кәсіптер(мамандықтар) даярлауды көздейтін «100/200» қағидаты бойынша техникалық және кәсіптік,орта білімнен кейінгі білім берудің 180 ұйымдарында және 20 жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында жүзеге асырылатын жобаға екі мамандық бойынша, яғни «Фермер шаруашылығы» мен «Нан пісіру, макарон және кондитерлік өндірісі» мамандықтары бойынша мемлекеттік  жобаға енген. Білім министрлігі, Түркістан облысының әкімдігі, Түркістан облысы адами әлеуетті дамыту басқармасы және  тәжірибе базалары мен колледждер арасында  осы жобамен жұмыс жасау барысында бірлескен іс-шаралар жоспары мен  келісім шарттар жасалды..

Қазіргі таңда колледжде студенттердің оқу-жаттығу сабақтарын  өткізу үшін 1-Газ-53, 1-Зил-554 автокөліктері,1-Кубань-ПМ02 автобусы,1-Волга Газ 3102-311 мен 1-Меrsedes-bens 230 жеңіл автокөліктері, 1-Трактор Т-16,1-Беларус-МТЗ- 80,1 тракторы мен 1-Енисей -1200 комбайны қызмет көрсетуде. 63 га ауылшаруашылық дақылдарын өндіруге арналған колледж меншігіндегі жер телімі бар. Колледждің  оқу үдерісінде модульдік құзіреттілікке негізделген оқу жоспарлары мен бағдарламалары енгізілген.  2017 жылдың 1 қыркүйегінен бастап:

«Автомобиль көлігіне қызмет көрсету,жөндеу және пайдалану», «Дәнекерлеу ісі» мамандықтары бойынша тәжірибелілік жоспарлары мен бағдарламалары енгізілді.

Бүгінгі таңда колледжде  4 мамандық модульдік құзіреттілікке негізделген оқу жоспарлары мен бағдарламалары негізінде, ал 2 мамандық  дуалды оқыту жүйесі негізінде білім алуда . Қосымша 1 де ожж тіркеледі.

Бұл мәселені шешу колледждің басты мақсаты: кәсіптік білім беру жүйесін модернизациялаудың интеграцияланған элементі ретінде барлық мамандықтардағы құзіреттілікке негізделген оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу, онда әлеуметтік серіктестер, әсіресе жұмыс берушілер (тәжірибе базалары) білім беру нәтижелерін қалыптастыру және бағалау бойынша бастама көтереді.

Келесі қызмет түрлері:

  1. Әлеуметтік серіктестермен бірлескен тұжырымдамалар әзірлеу және меморандумдарға қол қою үщін, құзыреттілікке негізделген оқу бағдарламаларын жасау, өзгерту арқылы қолданыстағы тәжірибені қолдану;
  2. Құзіреттілік негізінде оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру;
  3. Ақпарат алмасу және тәжірибе таратудың аймақтық орталығын құру;
  4. Колледжде жарыстар ұйымдастыру және өткізу арқылы Облыстық және аймақтық «WorldSkills» чемпионаттарына қатысу;
  5. Қос кәсіптік білім беру жүйесін дамыту және жетілдіру.

                              Оқытушылардың біліктілігін арттыру және жетілдіру.

Кәсіптік оқытуды ұйымдастырудағы негізгі тұлға мұғалім болып табылады, оның білімі мен эрудициясы,  педагогикалық шеберлігі, адамгершілік ұстанымы  биік болып табылады.

Колледжде инженерлік-оқытушылық құрамның кәсіби деңгейін жоғарылату мәселелерін шешу үшін  алдағы уақытта:

  • әлеуметтік серіктестермен, әсіресе практика базаларымен бірлесе отырып, кәсіпорындарда мұғалімдердің жаңа технологияларды, жабдықтар мен құралдарды оқып-үйренуі үшін жүйелі тағылымдамадан өту;
  • қазіргі заманғы ақпараттарды, қашықтықтан оқытудың интерактивті технологияларын және оқытушылардың өзіндік білімін пайдалану;
  • инженерлік-техникалық білімді мамандарды шақыру арқылы колледжде семинарларды ұйымдастырып, өткізу шараларын жүргізу;
  • өз колледжінің және басқа колледждердің жаңашыл инноваторларының жұмыс тәжірибелерін оқу процесіне енгізу;
  • жеке білім беру технологияларын енгізу бойынша мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу, жүйелеу, жалпылау және тарату үшін оқу процесіне енгізу.

Кәсіптік оқытуды оңтайландыру.

Оқыту әдістері мен жаңа ұйымдастырушылық формаларды қолдана отырып, кәсіптік білім мен өндірісті жақындастыру, студенттердің оқу- ғылыми және өндірістік іс-әрекеттерін біріктіру арқылы дамыту.

Проблемалық жағдайлар туғызу арқылы дәрістер мен семинарларда  зертханалық және практикалық сабақтар, арнайы курстар, өндірістік және техникалық материалдар пайдаланылу, курстық дизайн жүргізу, ситуациялық есептерді шешу әдістері, модельдеу,  іскерлік ойындар мен жарыстарды өткіздерді.

Нақты тақырыптарды дайындау, оны қорғау  олардың нәтижелерін өндіріске енгізу жұмыстары жүргізілу.

Колледжді  дамытудың  негізгі бағыттарының бірі – кәсіптік білім беру және  оны демократияландыру.  Білім беруді демократияландырудың маңызды аспектісі – білім беру бағдарламаларының әр түрлілігі және оқыту формалары мен әдістерінің мазмұны болып табылады.

Жаңа педагогикалық тезистердің технологиясын оқу-өндірістік өндіріс процесіне енгізу және дәстүрлі оқыту әдістемесінен: модульдік, проблемалық, сараланған, белсенді оқыту әдіснамасына көшу үшін колледжде қажетті жағдайларды жасау.

                             

Оқу материалдық базасын дамыту және жетілдіру

  • Кәсіптік кәсіптік колледждің мүмкіндіктері мен ішкі резервтерді пайдалана отырып, экономикалық тұрғыдан қосымша көмекші бөлмелер салу;
  • Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Стандарты мен дайындалатын мамандықтар бойынша оқу шеберханаларын жабдықтауға қажетті құрылғылар, жабдықтар мен құралдар стандарттарына сәйкес жетіспейтін оқу құралдарын алуға және оларды қаржыландыруға өтінім жасалады;
  • Өз бейне кітапханамызды құру;
  • Кеңселер мен шеберханаларды халықаралық стандарттарға сәйкес жиһазбен жабдықтау;
  • Аудиторияларды интернетке қосылған компьютерлермен жабдықтау;
  • Колледждің оқу-өндірістік шеберханаларында қызмет көрсету мен тауарларға тапсырыс беру түрлерін кеңейту.

      Заманауи үлгіде тұрғызылатын автогараж, 5 қабатты жатақхана және 200 орындық асхана және сұйық отынмен қамтамасыз ету жүйелері құрылыстарының жобалық сметалық құжаттары мемлекет тарапынан қолдауға ие болып, 2020-2021 жылдар аралығында құрылыс жұмыстары аяқталуға тиіс.Құжаттар техникалық сараптамадан өтіп, жалпы сомасы 1445298,555 тг қаражат көлемінде қарастырылуда.Сараптама қорытындысы «Бахыт АБК»  ЖШС –гінің сметалық құжаттарына сай, Түркістан облыстық адами әлеуетті дамыту басқармасы мен облыстық құрылыс бөлімдеріне өткізілінді.

          

Колледждегі ғылыми-әдістемелік жұмыстың ұйымдастырылу  жолдары

Кәсіптік білім берудің мазмұнын жақсарту, мемлекеттік білім стандарттарының талаптарына сәйкес білім беру технологияларын үнемі жаңартып отыру және инженерлік-оқытушылық құрамның жоғары педагогикалық және кәсіби біліктілігін және оқу процесін тиімді басқаруды қамтамасыз ету мақсатында:

  • Республикалық педагогтардың біліктілігін арттыру институтының ұсыныстарына сәйкес колледж ИПҚ қазіргі таңда құзыреттілікке негізделген оқыту жүйелерін енгізген. ҚР колледждерінің жұмыс тәжірибесімен танысу;
  • Колледждің әдістемелік жұмыс жоспарына оны ғылыми, әдістемелік және ғылыми зерттеулердің көп деңгейлі құрылымына айналдыру мақсатында түзетулер енгізу;
  • Жаңаша дамып келе жатқан оқыту элементтерін практикада көрсеткен оқытушылардың жұмыстарын, жаңашыл-педагогтардың тәжірибесін, инженерлік-педагогикалық қызметкерлерге авторлық құқық бағдарламаларын жасауға, оқулықтар мен оқу әдебиеттерін әзірлеуге көмек көрсету. 

Әлеуметтік серіктестіктің перспективалары мен міндеттері.

Колледждің және әлеуметтік серіктестердің негізгі міндеті – жұмысшыларды жаңа сұранысқа ие мамандықтар бойынша оқыту, өңірдегі дамып келе жатқан туризм саласына қажетті мамандарды оқыту, оларды ғылым мен техниканың соңғы жетістіктері, алдыңғы қатарлы өндірістік тәжірибе туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолдануға үйрету және осы негізде еңбек өнімділігінің одан әрі өсуіне жағдай жасау, шығындарды азайту және өнімнің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін арттыру.

Жұмысшылардың жалпы орта білімі мен кәсіптік даярлық деңгейлері әртүрлі, сондықтан да   оларды жүйелі түрде оқытуды қажет етеді.

Біздің колледжде кәсіптік білім беру жұмысты дұрыс орындау үшін қазіргі кәсіпорындардағы жұмысшының біліктілік деңгейі мен өндірісті механикаландыру мен автоматтандыру дәрежесіне ғана емес, өнімнің сипаттамаларына, қолданылатын еңбек нысандарына, орындалған технологиялық процесске,  еңбекті ұйымдастыру деңгейіне қарай жүргізеді.

Колледж  кадрлық стратегияны дамытуға қызығышылық таныту керек, өйткені  өнім өткізу нарығындағы көрсеткіш кәсіпорынның стратегиясынан  жұмыс берушіге ауысады.

Колледжде қамту орталығымен,  қаланың, ауданның  ірі кәсіпорындарымен және аудандық жұмыспен жас мамандарды даярлауға және колледжде жұмысшыларды даярлауға қатысу негізінде өз қызметкерлерін қалыптастыруға ұмтылатын келісім- шарттар жасалады.

2016 жылдан қазіргі таңға дейін Төлеби ауданындағы «Ленгір машина жасау» ЖШС   арасында кәсіптік білім беру және оқыту саласындағы ынтымақтастық туралы меморандумға қол қойылды.Сондай-ақ «Балдаурен-Шымкент» РОСО, «Біркөлік» ОСО және «Пионер» ұн және кондитер фабрикасы ЖШС, «АГФ» тігін фабрикасымен, «Усманова Х» тігін цехтарымен де ынтымақтастық туралы меморандумдарға қол қойылды..

Ауылшаруашылығы мен түрлі сала мамандарын колледж базасында кадрларды даярлау және қайта даярлау орталығында, жұмыс істеп тұрған жабдықтарда жұмыс істеуге арналған персоналды үнемі қайта даярлау және оқыту, өндірісте кадрларды даярлау және оны модернизациялау үшін оқыту өткізеді. Осы ынтымақтастық нәтижесінде серіктес кәсіпорындар қалған кәсіпорындарға қарағанда артықшылықтарға ие болады.

Біз жеке секторлардан инвестиция алу жолдарын іздеудеміз және сол арқылы жұмыс беруші мен түлек арасындағы қашықтықты азайтып, өндірістік шеберханалар мен зертханаларды жаңартып жатырмыз. «Дәнекерлеу ісі», «Ісмерлік шеберхана», «Автокөліктерді жөндеу және пайдалану шеберханасы»,  «Тракторлар мен машиналар зертханасы»  және  аумағы 125 м2 болатын заманауи үлгідегі«Аспаз» мамандықтарына арналған шеберханалар мен зертханалар ғимараттары салынды. 2018-2019 жылдары колледждің  2019-2022 жылдар аралығында колледж  300 маманға практикалық негіздерімен мамандар даярлау туралы үш жақты шарттар жасасты.

 

 

Студенттердің  практикасы  негізінде келісім-шарттар мен рұқсаттарға сәйкес ұйымдастырылады. Колледждің негізгі өндірістік базалары 65-тен астам кәсіпорындар мен өндірістік кооперативтер:

«Сары-Айғыр» ӨК,  «Бастау-Ақсу» ШҚ,  «Бирлашуев» ӨК,  «Ақсай» ӨК, «Бидайшы» ӨК,  «Жұмағали» ШҚ,  «Қожамбай ата»  ЖШС,  «Қожабек Датқа»  ӨК, «Ерқанат» ШҚ,  «Диас» ШҚ,  “Шолақ Қорған”  ШҚ, “Мағжан”ШҚ , “Алан-А” ЖК,  «Умбеталиев» ШҚ, «Абдиманат» ЖШС,  «Балдаурен-Шымкент» республикалық оқу-сауықтыру кешені, «Біркөлік» оңалту-сауықтыру кешені ЖШС, «Тау жұлдызы» тойханасы,  «Балмұздақ» ЖШС,  «LENGER TEXTILE» ЖШС,  «Alatex» ЖШС, «Гауһар» ЖШС, «Golden Nomad»  ЖШС, «Жібек Н.М.» ЖШС,  ЖК «Усманова Х.М.» , ЖК  «Дилбаржан»,  ИП «Султанкулов М.», «Бастау-Ақсу» ШҚ,  «Ақсай»  ӨК, «Қожамбай ата»  ЖШС, «Алан-А» ЖК, « Навруз ХХІ» Ө\К,   ЖШС «CLObaI-GH»,  ГКП «Қуатжылу орталық», ЖШС «Са-мурат», ТОО, «Береке», Ө\К « Берік»,  ЖК «Ибтикар», ЖШС «Төлеби баспаханасы», ЖК «Мадибеков Е.Ж.»ЖШС «Жебе-LTD», ЖК «Сарсенов Е.К.», ЖК «Кошкарбаев К.Т.»,  ЖШС «Windows Com»,   ЖШС «Kaz Eco Pack» Филиал АО«Казтелерадио»,  Туркестанская ОДРТ және басқа да ондаған кәсіпорындар.

 

2019-2020 оқу жылына ұжым колледждің негізгі бағыттары мен міндеттері бойынша жұмыс жасайды:

  • типтік бағдарламалар негізінде жасалған ОЖБ – на сәйкес, КТЖ жоспарлары мен бағдарламаларын орындау;
  • колледж студенттеріне пайдалы өнімдер өндірісі бойынша өндірістік практиканы ұйымдастыру;
  • колледжде, облыстық және аймақтық «WorldSkills» чемпионаттарына қатысуды ұйымдастыру және өткізу;
  • өндірістік оқыту шеберлері мен оқытушыларының кәсіби тәжірибелерін сараптау және тарату.

Стратегиялық даму бағыттарының жоғарыда аталған міндеттерін іске асыру түлектің жаңа моделін құруға мүмкіндік береді. «Бітіруші модель» деген тіркес нені білдіреді?. Бұл дәстүрлі мағынада білікті жұмысшы. Оқумен байланысты және белгілі бір кәсіби саланың  техникалық талаптарын қанағаттандыра алатын адам өз жұмысына мақсатты дайындық кезеңінен өткен адам.

«Бітіруші модель» түлектер мүмкіндігі:

  • өз жұмысыңызды жоспарлаңыз, пайдаланушылардың талаптарын қанағаттандыратындай етіп жоспарлаңыз, оның ішінде оқыту, әдістер мен дәйектіліктерді анықтау, сонымен қатар сапа өлшемдері;
  • өз жұмысының сапасын бақылап, жұмыс әдістемесін қайта қарау арқылы кемшіліктерді түзету;
  • өз жұмысының саласында туындаған техникалық мәселелерді шешу;
  • жұмыс тобындағы әріптестерімен ынтымақтастық рухында жұмыс істеу;
  • әлеуметтік және кәсіптік құндылықтарды, этика нормаларына сәйкес жұмыс жасауды жоспарлайды;
  • жаңа жағдайларды, дағдыларға қойылатын талаптарды, еңбекті ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерінің пайда болуына жауап ретінде бейімделу және өзгерту;
  • еңбек нарығының қажеттіліктеріне байланысты жаңа дағдыларды  қалыптастыру;
  • еңбек нарығында дұрыс әрекет ету мүмкіндіктерін кеңейту мақсатында жаңа дағдыларды үйренуге деген ықылас пен дайындықты дамыту;
  • жұмыспен қамтудың балама тәсілдері.

Колледждің басшылығы мен ұжымы дамудың  стратегиялық мақсаттары арқылы өз миссиясына  қол жеткізуге ниет білдіреді. Білікті жұмысшы болашақ кәсібіне өзін-өзі, сәтті және шығармашылықпен жүзеге асыра алатын тұлға ретінде  қалыптастырады және кәсіби қалыптастыруға бағытталған қуатты педагогикалық дәстүрлерді, ерекше бағдарламалар мен заманауи техникаларға негізделген білім беру қызметтерін ұсынуда техникалық білім беру саласындағы жетекші оқу орындарының бірі болады.

Колледждің қызметі жоғары бағалармен, рейтингтермен ерекшеленеді және танымал түлектермен белгілі.

Колледждегі міндеттерді орындау үшін келесі қызметтер ұсынылады:

  • оқу бөлімі, өндірістік оқыту бөлімі, тәрбие жұмыстары бөлімі және оқу-әдістемелік кешендер бөлімі.

    Біздің колледждің білім беру сапасы туралы ақпараттарды  ата-аналармен және жұмыс берушілермен кездесулері, директордың студенттермен ұйымдастырылған кездесулері, сынып сағаттары, әлеуметтік желілердегі сұхбаттары  ақпарат тақтасы арқылы жеткізіледі.

1-стандарт « Даму стратегиясы және мақсаттары, миссиясы» бойынша

SWOT –ТАЛДАУ

Мықты жақтары Әлсіз жақтары
1.      Үлкен тарих, бай дәстүрлер, жинақталған тәжірбие, сабақтастығы.

2.      Білімнің  қол жетімділігі

3.      Оқу үрдісінде инновациялық білім беру технологияларын қолдану

4.      Студенттердің тәрбие деңгейінің жоғарылығы

5.      Қаланың, облыстың, республиканың, көршілес елдердің оқу орындары мен өндіріс мекемелерімен ынтымақтастық

 

1. Мемлекеттік тілдегі оқу құралдарының жетіспеушілігі
Мүмкіндіктер Қауіп  (тәуекел)
1.      Әлеуметтік серіктестер өндірісін кеңейту перспективасы;

2.      Аймақтағы жаңа кәсіпорындармен ынтымақтастық;

 

1.Демографиялық жағдайдың өзгеруі;

2.Форс – мажорлық (төтенше) жағдайлар

Всего комментариев: 0